Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
On-line marketingová komunikace
Kulčák, Bruno ; Havíř, David (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh placené reklamy pomocí platformy Meta Business Manager pro vybranou společnost INBIDO s.r.o., která se zaměřuje na zprostředkování online prodeje a nájmu nemovitostí přes aukce. Diplomová práce se skládá celkem ze tří částí. Teoretická část popisuje marketing s bližším zaměření na online marketing, nemovitostní trh a systém aukcí. Analytická část je zaměřena na analýzu již proběhlých placených reklam v rámci Meta Business Manageru, identifikaci cílové skupiny a analýzu konkurence. Na základě analýzy je navržena reklama formou přesného postupu v prostředí platformy Meta Business Manager společně s časovým i finančním odhadem na navrhovanou reklamu i na případně nějaké stávající.
Analýza prezentace televizních seriálů v období jejich zaváděcí kampaně v tištěných médiích
Slavíček, Tomáš ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
"Analýza prezentace televizních seriálů v době jejich zaváděcí kampaně v tištěných médií" je téma této bakalářské práce. Hlavním cíle je zodpovězení otázek "Jaké vlastnosti obsahů seriálů, a zda vůbec, zdůrazňují a preferují televize prostřednictvím vybraných tištěných médií?" a "Jak jsou seriály prezentovány v rámci jednotlivých redakčních obsahů?" Vybranými seriály jsou Pojišťovna štěstí I, II a Rodinná pouta I a tištěnými médii Magazíny DNES/Pátek/Právo. Práce je rozdělena na 3 hlavní části. Teoretická část se zabývá historií zkoumání publika, přes jeho pasivní pojetí až ke koncepci aktivního publika. Dále se tato část věnuje oboru "kulturální studia" a práci dvou jeho představitelů - Stuart Hall a výklad zakódování/dekódování a David Morley se svou monografií "The Nationwide Audience". Součástí teoretické části jsou i kapitoly týkající se pojmu "zaváděcí kampaně", vybraných seriálů a tiskovin. V metodické části se práce zaměřuje na obsahovou analýzu a dva odlišné přístupy k analýze - kvantitativní a kvalitativní. Analytická část obsahuje vlastní kvalitativní výzkum. Nejdříve je definován postup a všechny jeho části. Poté jsou nalezené výzkumné jednotky zaznamenány a následně interpretovány na základě preferovaného čtení. Závěr práce shrnuje prezentaci seriálů a její hlavní rysy a rozdíly v...
Social networks as a Marketing Tool
Letková, Natália ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Čermáková, Elvíra (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit, která sociální síť je vhodnější pro online marketing společnosti WELD ZVAR s. r. o.. Předmětem podnikání této společnosti je prodej a servis svářecí techniky a příslušenství. Teoretická část práce popisuje online marketing v současnosti, sociální síť Instagram a Facebook a fungování placených reklam. Praktická část analyzuje vliv míry aktivity profilů zvolené společnosti a její placených reklam na růst fanoušků v porovnání s profily konkurenčních společností. Data sem zpracovala pomoci analýz a statistik dostupných na Facebooku a Instagramu, na základě kterých sem zjistila, že online marketing mnou zvolené společnosti byl efektivnější na Facebooku. Důvodem byla vyšší interakce uživatelů, nižší náklady na jedno prokliknutí a vyšší růst fanoušků po zaplacení reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.